Thursday, August 7, 2014

CPUV Nuffnang : Air Asia Go - Korea Sale!




Assalamualaikum and hello earthlings!


Pergh lama gila tak taip intro yang sangat bersemangat tu. Haha kadang-kadang bila aku taip intro tu dalam kepala aku, aku dah bayang muka excited kanak-kanak ribena yang riang rianya lambai tangan. Dan percayalah semua bayangan dalam kepala aku hilang bila aku sedar aku punya cara penulisan makin hari makin hambar. Lol.


Ok taknak taip pepanjang. Cuma nak cerita sikit pasal yeah title entry untuk kali ni haaa. Excited gila ok bila check Nuffnang ada CPUV haaa. Omg lama gila ok aku tunggu benda alah tu muncul. Setiap hari aku check tau. Cuma semalam jelah lupa nak check sebab hujan lebat. Pastu baru perasan Nuffnang punya CPUV ni tarikhnya mula 5 Ogos 2014. Oleh itu, saya mengambil langkah drastik dengan menyegerakan segala urusan CPUV ni haaa. Geez kenapa skema gegila ni haha. Ok teruknya mengarut. Takpa, aku bukan nak taip bagi orang baca pun tapi terima kasih kepada yang sanggup teruskan bacaan entry yang sangat hambar ini. Terharu I camni tau aheraher.


Ok berbalik kepada tajuk di atas. Apa yang terlintas dalam fikiran aku bila baca perkataan Korea ni, aku nampak segerombolan aktor dan penyanyi Korea yang tinggi lampai, mata sepet yang sangat menarik dan rambut hitam yang memang aku mampu sepak sepak dinding tanpa sesalan. Alahai hensemnya. 



FT Island ihiks

Sorang je yang sentiasa jadi tumpuan aku haaa. Yang paling kanan tu weh. Choi Jonghun namanya. Alahai dia punya hensem tu lain macam ah. Setiap kali bukak Music Video FT-Island ni aku suka sangat tekan 'pause' dan tenung muka Choi Jonghun lama-lama. Bila dia senyum tu haaa amik kau, rasa macam dunia tak berputar je weh. Tu diaaa berangan tak sudah dia ni. Melencong terus dari tajuk utama.



Nahhh tekan link kat bawah iklan ni ye. Mana tahu dapat derma tabung Nuffnang blog yang tak berapa nak kaya dengan entry serius lagi berinformasi haaa. 


Air Asia Go - Korea Sale
Dah klik? Omg sayangnya aku dekat kalian semua :* aheraher. Ok aku yakin semua yang baca ni makin menyampah dengan aku haha.