Thursday, November 10, 2016

ngomong kosong aja




Assalamualaikum dan hellooooo semua!

Macam mintak lempang kan kejap muncul kejap hilang. 

Minggu ni dah masuk week 9 untuk semester 3. Dan, percayalah aku baru rasa macam omg omg busy sangat ni! Padahal ambil 12 jam kredit je. Memanglah jadual aku tidak padat mana, mula kelas pukul 10 pagi paling lewat habis kelas pukul 2 petang. Tu untuk hari Isnin sampai Khamis lah. Hari jumaat tu pukul 3 sampai 5 petang. Tapi menarik ok jadual aku. Hahaha. Dalam sehari paling lama 3 jam sahaja wow kan :')

BOOOO PEMALASSS! SEBABTU AMBIL 12 JAM KREDIT JE KANNN???

Bukan malas tau. Aku selalu tak dapat nak daftar awal-awal tu. Penasihat Akademik belum tukar lagi ni masalah besar sebenarnya. Tiap kali nak mintak approval SMP tu memang ayat wajib aku lah kan kena selit ayat alamak PA saya masih ditukar sebabtu kena ws Encik Wan (FRSB). So sad :'( 

Ah tak kira! Tahun depan  nak daftar 21 jam kredit!

Amboi sangat.
Minggu ni pun dah semput. Balik je dari cuti midsem, terus kena study untuk kuiz psikopatologi yang disangka keluar dari chapter 1 hingga chapter 4, rupanya hanya ada chapter 3 sahaja tau :')))) Habis kuiz terus bergegas ke FBMK buat ujian lisan Bahasa Thai 2. Malamnya pulak ada perjumpaan LAX dekat Putra FM. Dan harini, ada test Bahasa Thai 2. Diawalkan sebab nanti budak kelas pergi trip ke Krabi. Panik jugak tahu sehari sebelumnya keluar perkataan-perkataan dari bab 1 - 10. Dannn soalan-soalan tadi wow wow wowwwww (nangis berkali-kali). Mula-mula jelah macam omg omg apani apani sambil buat muka serius tenang dan tangan laju conteng conteng Kahkahkah! Dah lama-lama tu pun macam oh perkataan nilah weh! hah yang niiii baru je baca tadi! Haaa begituuu. Lepas hantar exam paper tu lega sangat. So dah tak payah fikir pasal Bahasa Thai lagi. Tinggal assignment individu yang kena submit Selasa depan je. 

Tadi sembang dengan Panaa, betullah kot sampai grad aku takdak boyfriend! Kahkahkah