Saturday, November 19, 2016

Biarku rasa apa yang kau lalu...

Today Was A Fairytale.

Di sebalik nama blog ni ada kisahnya tersendiri. Entahlah. Banyak cerita sudah aku kisahkan dalam blog ni. Semua cerita. Persahabatan, emosi berkecamuk, jatuh cinta buat pertama kali, dan kekecewaan.....

Tapi semua cerita tu aku simpan elok, aku jadikan draft.

Semua orang hendakkan pengakhiran cerita yang gembira macam kisah dongeng. Dengan sedikit serbuk magis, senyuman manis dan mungkin hati yang sedang jatuh cinta.

Selalu orang cakap, biarkan waktu berhenti. Jangan biarkan masa melangkaui cinta mereka.

Tapi, apakah lebih bagus sekiranya waktu tidak dihentikan tetapi biarkan cinta melangkaui masa?

Buat masa sekarang, aku masih kembali pada asal aku yang masih kecewa tu. Dan asal aku yang tidak percaya, kisah dongeng ada pengakhiran yang gembira

Heh, apebenda aku ni.

Selamat malam.